Заочна подорож
Заочна подорож – це форма виховної роботи з учнями, де головна роль належить педагогу, який знайомить дітей з новою інформацією, широко використовуючи наочні посібники.
Мета: знайомство дітей з визначними місцями, розширення знань про оточуючий світ.
Переваги заочної подорожі як форми виховної роботи:
- Знайомство з історичними та культурними пам’ятниками, новими містами та країнами, цікавими природними об’єктами;
- Розвиток уявлення, уваги та пам’яті дітей;
- Можливість побути у ролі туриста, дослідника, екскурсовода;
- Розширення світогляду.
Структура заочної подорожі як форми виховного заходу:
- Вступна частина (повідомлення теми, з’ясування знань по даній темі, формування інтересу до сприйняття і засвоєння матеріалу, обґрунтування важливості теми).
- Основна частина (подорож по станціям, повідомлення матеріалу, закріплення матеріалу на кожній станції).
- Підсумкова частина (закріплення всього матеріалу із частковим залученням дітей до розповіді).
Тривалість заочної подорожі – 25-35 хвилин.
Умови ефективності:
- Подорожуємо по маршруту;
- Карта географічна, тому що подорожуємо по реально існуючим об’єктам;
- Використовуємо малюнки і макети транспорту, який дійсно виступає шляхом сполучення між зупинками;
- Оптимальна кількість зупинок 3-5;
- Об’єктами показу повинні виступати найвизначніші, найголовніші місця;
- До кожного об’єкту повинна бути ілюстрація;
- Закріплення матеріалу на кожній зупинці;
- Досконале володіння матеріалом вчителем.
Last modified: Thursday, 18 September 2014, 12:38 PM