Заочна подорож

 Заочна подорож – це форма виховної роботи з учнями, де головна роль належить педагогу, який знайомить дітей з новою інформацією, широко використовуючи наочні посібники.

Мета: знайомство дітей з визначними місцями, розширення знань про оточуючий світ.

Переваги заочної подорожі як форми виховної роботи:

  • Знайомство з історичними та культурними пам’ятниками, новими містами та країнами, цікавими природними об’єктами;
  • Розвиток уявлення, уваги та пам’яті дітей;
  • Можливість побути у ролі туриста, дослідника, екскурсовода;
  • Розширення світогляду.

Структура заочної подорожі як форми виховного заходу:

  1. Вступна частина (повідомлення теми, з’ясування знань по даній темі, формування інтересу до сприйняття і засвоєння матеріалу, обґрунтування важливості теми).
  2. Основна частина  (подорож по станціям, повідомлення матеріалу, закріплення матеріалу на кожній станції).
  3. Підсумкова частина (закріплення всього матеріалу із частковим залученням дітей до розповіді).

Тривалість заочної подорожі – 25-35 хвилин.

Умови ефективності:

  • Подорожуємо по маршруту;
  • Карта географічна, тому що подорожуємо  по реально існуючим об’єктам;
  • Використовуємо малюнки і макети транспорту, який дійсно виступає шляхом сполучення між зупинками;
  • Оптимальна кількість зупинок 3-5;
  • Об’єктами  показу повинні виступати найвизначніші, найголовніші місця;
  • До кожного об’єкту повинна бути ілюстрація;
  • Закріплення матеріалу на кожній зупинці;
  • Досконале володіння матеріалом вчителем.      
Last modified: Thursday, 18 September 2014, 12:38 PM