Критерії оцінювання успішності студентів з практики БЛОГУ
Загальні вимоги до практиканта.
- Достатній рівень психолого-педагогічної зрілості як основи показників підготовки практиканта до проведення виховних заходів з учнями різного віку.
- Уміння самостійно підготуватись до їх проведення і вміло провести його в конкретних умовах.
- Уміння творчо підходити до підготовки і проведення виховних занять з учнями молодшого і старшого віку.
- Уміння володіти класом.
- Бездоганність мови.
- Вміння досягати виховної мети.
Критерії оцінювання успішності студентів з практики
«5» «відмінно» – за бездоганне проведення заняття відповідно до його мети і вимог, повну відповідність методичним вимогам і показує практиканта як умілого організатора, студент демонструє творчий підхід, самостійність у підготовці до заходу, вміння правильно застосовувати теоретичні знання для розв'язання практичних завдань, для аналізу педагогічних явищ; виявляє ґрунтовні знання фактичного матеріалу, уміння розкривати їх зміст, робити узагальнення і висновки, використовувати сучасні засоби виховання і навчання, джерела інформації; уміння висловлювати і обґрунтовувати власну точку зору, творчо підходити до вибору способу вирішення проблеми; демонструє культуру усного мовлення.
«4» «добре» – за якісне проведення заняття відповідно до його мети і вимог, достатній рівень логічності, обґрунтованості, самостійності, творчого підходу у вирішенні проблеми, але нераціональні способи їх розв’язання, незначні недоліки у використанні методів, прийомів, засобів, незначні помилки у викладі фактичного матеріалу, термінології чи тлумаченні явищ, понять; окремі порушення вимог культури усного мовлення.
«3» «задовільно» – за проведення заняття на середньому рівні, неповне виконання завдання, або недостатній рівень логічності, обґрунтованості, самостійності, творчого підходу у підготовці і проведенні заходу, за низький рівень умінь виокремлювати основну і додаткову інформацію, допущення фактичних і мовних помилок.
«2» «незадовільно» – за допущення грубих помилок, поверховість, або фрагментарність у проведенні заняття.
Критерії оцінювання вкладок блогу з практики
«5» «відмінно» – вкладки блогу мають оптимальний обсяг інформації, яка періодично оновлюється, зміст і тематика повідомлень відповідають поставленим завданням є актуальними, містять авторську позицію (відношення). Викладені матеріал мають науково-методичну і освітню цінність (опис досвіду, унікальність і достовірність контенту, узагальнення досвіду, знань, ідей, опис реакції учнів на впровадження інновацій, плани на майбутнє) про це свідчить наявність коментарів, обговорень в коментарях, відповіді на коментарі. Матеріал викладено грамотно, дотримано єдиного стилю, мережевої культури, етикету та правил коректного оформлення запозичень (цитування, посилання на першоджерела, дотримання законів про авторські права). Навігація по блогу зручна і зрозуміла, заплановані різні зони діяльності для продуктивного спілкування вчителя з учнем.
4 «добре» – вкладки блогу мають достатній обсяг інформації, яка періодично оновлюється, зміст і тематика повідомлень відповідають поставленим завданням є актуальними, але не відображають авторську позицію (відношення) студента. Викладені матеріал мають науково-методичну і освітню цінність (опис досвіду, достовірність контенту, узагальнення досвіду, знань, ідей) однак не містять коментарів і обговорень у коментарях. Матеріал викладено в цілому грамотно, дотримано єдиного стилю, мережевої культури, етикету та правил коректного оформлення запозичень. Навігація по блогу зручна і зрозуміла.
3 «задовільно» – вкладки блогу мають недостатній обсяг інформації, яка рідко оновлюється, зміст і тематика повідомлень не завжди відповідають поставленим завданням, не відображають авторську позицію (відношення) студента. Викладені матеріал мають певну методичну і освітню цінність (опис досвіду, знань, ідей) однак не містять коментарів і обговорень у коментарях. Викладений матеріал має граматичні помилки, дотримано єдиного стилю, частково порушуються правила мережевої культури, етикету, коректного оформлення запозичень. Навігація по блогу зручна і зрозуміла.
2 «незадовільно» – вкладки блогу мають недостатній обсяг інформації, яка не оновлюється, зміст і тематика повідомлень не відповідають поставленим завданням. Викладені матеріал мають сумнівну методичну і освітню цінність, не містять коментарів і обговорень у коментарях. Викладений матеріал має граматичні помилки, частково дотримано єдиного стилю, не дотримано правил мережевої культури, етикету, не дотримано законів про авторські права, відсутні посилання на першоджерела. Навігація по блогу незручна.