Критерії оцінювання успішності студентів з практики БЛОГУ

Загальні вимоги до практиканта.

  1. Достатній рівень психолого-педагогічної зрілості як основи показників підготовки практиканта до проведення виховних заходів з учнями різного віку.
  2. Уміння самостійно підготуватись до їх проведення і вміло провести його в конкретних умовах.
  3. Уміння творчо підходити до підготовки і проведення виховних занять з учнями  молодшого і старшого віку.
  4. Уміння володіти класом.
  5. Бездоганність мови.
  6. Вміння досягати виховної мети.

Критерії оцінювання успішності студентів з практики

«5» «відмінно» – за бездоганне проведення заняття відповідно до його мети і вимог, повну відповідність методичним вимогам і показує практиканта як умілого організатора, студент демонструє творчий підхід, самостійність у підготовці до заходу, вміння правильно застосовувати теоретичні знання для розв'язання практичних завдань, для аналізу педагогічних явищ; виявляє ґрунтовні знання фактичного матеріалу, уміння розкривати їх зміст, робити узагальнення і висновки, використовувати сучасні засоби виховання і навчання, джерела інформації; уміння висловлювати і обґрунтовувати власну точку зору, творчо підходити до вибору способу вирішення проблеми; демонструє культуру усного мовлення.

«4» «добре» – за якісне проведення заняття відповідно до його мети і вимог, достатній рівень логічності, обґрунтованості, самостійності, творчого підходу у вирішенні проблеми, але нераціональні способи їх розв’язання, незначні недоліки у використанні методів, прийомів, засобів, незначні помилки у викладі фактичного матеріалу, термінології чи тлумаченні явищ, понять; окремі порушення вимог культури усного мовлення.

«3» «задовільно» – за проведення заняття на середньому рівні, неповне виконання завдання, або недостатній рівень логічності, обґрунтованості, самостійності, творчого підходу у підготовці і проведенні заходу, за низький рівень умінь виокремлювати основну і додаткову інформацію, допущення фактичних і мовних помилок.

«2» «незадовільно» – за допущення грубих помилок, поверховість, або фрагментарність у проведенні заняття.

Критерії оцінювання вкладок блогу з практики

«5» «відмінно» вкладки блогу мають оптимальний обсяг інформації, яка періодично оновлюється, зміст і тематика повідомлень відповідають поставленим завданням є актуальними, містять авторську позицію (відношення). Викладені матеріал мають науково-методичну і освітню цінність (опис досвіду, унікальність і достовірність контенту, узагальнення досвіду, знань, ідей, опис реакції учнів на впровадження інновацій, плани на майбутнє) про це свідчить наявність коментарів, обговорень в коментарях, відповіді на коментарі. Матеріал викладено грамотно, дотримано єдиного стилю, мережевої культури, етикету та правил коректного оформлення запозичень (цитування, посилання на першоджерела, дотримання законів про авторські права). Навігація по блогу зручна і зрозуміла, заплановані різні зони діяльності для продуктивного спілкування вчителя з учнем.

       4 «добре» вкладки блогу мають достатній обсяг інформації, яка періодично оновлюється, зміст і тематика повідомлень відповідають поставленим завданням є актуальними, але не відображають авторську позицію (відношення) студента. Викладені матеріал мають науково-методичну і освітню цінність (опис досвіду, достовірність контенту, узагальнення досвіду, знань, ідей) однак не містять коментарів і обговорень у коментарях. Матеріал викладено в цілому грамотно, дотримано єдиного стилю, мережевої культури, етикету та правил коректного оформлення запозичень. Навігація по блогу зручна і зрозуміла.

       3 «задовільно» – вкладки блогу мають недостатній обсяг інформації, яка рідко оновлюється, зміст і тематика повідомлень не завжди відповідають поставленим завданням, не відображають авторську позицію (відношення) студента. Викладені матеріал мають певну методичну і освітню цінність (опис досвіду, знань, ідей) однак не містять коментарів і обговорень у коментарях. Викладений матеріал має граматичні помилки, дотримано єдиного стилю, частково порушуються правила мережевої культури, етикету, коректного оформлення запозичень. Навігація по блогу зручна і зрозуміла.

2 «незадовільно» – вкладки блогу мають недостатній обсяг інформації, яка не оновлюється, зміст і тематика повідомлень не відповідають поставленим завданням. Викладені матеріал мають сумнівну методичну і освітню цінність, не містять коментарів і обговорень у коментарях. Викладений матеріал має граматичні помилки, частково дотримано єдиного стилю, не дотримано правил мережевої культури, етикету, не дотримано законів про авторські права, відсутні посилання на першоджерела. Навігація по блогу незручна.

 

Last modified: Wednesday, 24 January 2018, 4:11 PM