Гра-подорож
Гра – подорож – це творча діяльність вчителя, яка дозволяє об’єднати різні види діяльності дітей: пошук, працю, спостереження, спорт, мистецтво, оволодіння новими навичками.
Мета: перевірка та закріплення знань і практичних умінь учнів.
Преваги гри – подорожі як форми виховної роботи:
- Цікава форма проведення;
- Підтримання емоційного настрою завдяки елементам театралізації, музики, діючих осіб, сюжетної ігрової діяльності;
- Можливість широкого використання різних видів діяльності.
Структура гри – подорожі як форми виховної роботи:
- Вступна частина (повідомлення теми, з’ясування рівня знань по даній темі, формування інтересу до сприйняття та засвоєння матеріалу).
- Основна частина (безпосередньо подорож по станціям).
- Підсумкова частина (узагальнення знань через коротке опитування, можливе в кінці кожної станції та в кінці гри – подорожі).
Тривалість гри – подорожі: 35-45 хвилин.
Умови ефективності:
- · Подорожуємо по маршруту;
- · Карту малюємо самостійно, тому можливе поєднання реальних та нереальних зупинок;
- · Для подорожі використовуємо транспорт (у вигляді звукової імітації, промовки, загадки, макета, малюнка реальних та фантастичних засобів пересування);
- · Оптимальна кількість зупинок 5-7;
- · На кожній зупинці – новий вид діяльності;
- · На зупинках можливе використання змагальних форм роботи з подальшим нагородженням переможців;
- · Можливе проведення гри – подорожі на місцевості (гра – експрес з реальним пересуванням по станціям).
Last modified: Thursday, 18 September 2014, 12:39 PM