Гра-подорож

Гра – подорож – це творча діяльність вчителя, яка дозволяє об’єднати різні види діяльності дітей: пошук, працю, спостереження, спорт, мистецтво, оволодіння новими навичками.

Мета: перевірка та закріплення знань  і практичних умінь учнів.

Преваги гри – подорожі як форми виховної роботи:

  • Цікава форма проведення;
  • Підтримання емоційного настрою завдяки елементам театралізації, музики, діючих осіб, сюжетної ігрової діяльності;
  • Можливість широкого використання різних видів діяльності.

Структура гри – подорожі як форми виховної роботи:

  1. Вступна частина (повідомлення теми, з’ясування рівня знань по даній темі, формування інтересу до сприйняття та засвоєння матеріалу).
  2. Основна частина (безпосередньо подорож по станціям).
  3. Підсумкова частина (узагальнення знань через коротке опитування, можливе в кінці кожної станції та в кінці гри – подорожі).

Тривалість гри – подорожі: 35-45 хвилин.

Умови ефективності:

  • · Подорожуємо  по маршруту;
  • · Карту малюємо самостійно, тому можливе поєднання реальних та нереальних зупинок;
  • · Для подорожі використовуємо транспорт (у вигляді звукової імітації, промовки, загадки, макета, малюнка реальних та фантастичних засобів пересування);
  • · Оптимальна кількість зупинок 5-7;
  • · На кожній зупинці – новий вид діяльності;
  • · На зупинках можливе використання змагальних форм роботи з подальшим нагородженням переможців;
  • · Можливе проведення гри – подорожі на місцевості (гра – експрес з реальним пересуванням по станціям).                                          
Last modified: Thursday, 18 September 2014, 12:39 PM