Брейн-ринг

Мета :  закріпити знання з даної теми, вчити їх практично використовувати,

    розвивати допитливість та пізнавальну активність.

ХІД  ГРИ

  1. 1.                  Організація гри.

Ведучий стоїть за демонстраційним столом, поряд з ним – демонстраційний електричний секундомір. Ведучий читає питання, оголошує його вартість у балах і говорить фразу: « Час пішов « або « Вмикаємо секундомір «.

По цій команді його асистент одночасно дає сигнал початку відліку часу

( одна хвилина ) і вмикає секундомір. Замість секундоміра можна використовувати пісочний годинник на одну хвилину. Після закінчення часу обдумування знову асистент подає сигнал.

Умови гри.

Команди ( 3-6 чоловік ) сидять за столами по обидва боки від демонстраційного столу. Послухавши запитання, члени команди починають обдумувати і обговорювати відповіді на нього. Вибравши якусь версію, подають сигнал про готовність відповідати. Для подачі сигналів асистентом ведучого та командами використовуємо низьковольтні демонстраційні електродзвоники з кнопочками вимикачами або звукові генератори навантажені на гучномовці через кнопочки вимикачів з нормально розімкнутими контактами.

Кожен гейм гри ( їх може бути від 2-х до 4-х ) містить 3-5 питань з таким розрахунком, щоб гра тривала 1-1,5 години.

Набір питань і максимальна кількість балів за відповіді на них – орієнтовні. Їх можна вибрати з поданого переліку довільно на свій розсуд, орієнтуючись на рівень підготовки учнів, відведений для гри час та ін.

Перший гейм: Кожна команда може заробити 5 балів.  Спочатку –   розминка ( 5 питань на будь – яку тему ).

Другий гейм: Кожне питання оцінюється в 2 бали. Чорний ящик.

 ( Охарактеризується в загальних поняттях якийсь предмет).

Третій гейм: Кожне питання оцінюється в 3 бали ( Пропонується запитання, відповіді на них обдумуються і приймаються рішення : так або ні).

Четвертий гейм: Кожне питання оцінюється в 4 бали ( Задається питання. Відповідь на нього дають самостійно).

 

Last modified: Thursday, 18 September 2014, 12:57 PM