ПОЛІТИЧНА ІНФОРМАЦІЯ
Систематична політична просвіта учнів має велике значення і її треба починати в школі.
Політична інформація ефективна лише тоді, коли педагог виконує і такі вимоги, як лаконізм і дотепність в освіті суспільних явищ, оперативність, повнота інформації, актуальність, новизна, послідовність у викладі матеріалу , коли інформація торкається питань політичного, економічного, соціального і культурного життя держави, міжнародного положення, стану справ у рідному краї.
Із великої кількості подій і фактів педагог повинен вибрати найголовніше, характер для даного часу, новини суспільного значення.
Педагог повинен передати учням свої ідейні переконання через значення, які повинні перетворитися в їх особисте переконання, принципи життя і поведінки і стати змістом їхнього подальшого життя. Він сміливо і відкрито повідомляє наявність проблем і недоліків, розриває причини їх появи і вказує шляхи подолання.
Політична інформація повинна викладатися в послідовності і взаємозв’язку, по тематиці змісту забезпечується різносторонність інформації. Зжатий, короткий вступ доводить до свідомості школярів головне, найбільш цікаво. При цьому педагог не повинен забувати про доступність, простоту і переконливість матеріалу, він повинен вибрати такі форми його передачі, які зможуть яскраво, образно, пристрасно і переконливо довести до дітей головне.
В середньому час проведення політичної інформації приблизно 15-20хв. Один раз в тиждень.
Форми організації політичної інформації:
- Розповідь вчителя.
- Повідомлення підготовлених учнів.
- Читання статей газети з коментуванням прочитаного.
- Прослуховування радіопередач про політичні події.
- Бесіда біля політичної карти.
- Переказ подій з показом фотографій.
- Доповідь про події за тиждень.
- Перегляд діафільму, документального фільму.
- Огляд самодіяльних виставок політичних плакатів, листівок, політичних карикатур, стен газет.
- Виготовлення календ ариків визначних дат.
- Групові лінійки.
- Диспути на політичні теми.
- Невеликі лекції про політичні події.
- Огляд літератури для підготовки до політінформації
- зустрічі з людьми, приурочені до визначних дат.
- Вивчення змісту різних форм наочності агітації.
- Ведення політичного щоденника або альбому типу « Час, події, люди « з вирізками із газет і журналів.
Але перечисленні форми не охоплюють всього різноманіття. Їх постійно
треба шукати
Майже всі школярі під впливом занять політінформації ведуть пошук, находять і використовують самостійно виток інформації для розширення свого політичного кругозору.