ПОЛІТИЧНА ІНФОРМАЦІЯ

Систематична політична просвіта учнів має велике значення і її треба починати в школі.

Політична інформація ефективна лише тоді, коли педагог виконує і такі вимоги, як лаконізм і дотепність в освіті суспільних явищ, оперативність, повнота інформації, актуальність, новизна, послідовність у викладі матеріалу , коли інформація торкається питань політичного, економічного, соціального і культурного життя держави, міжнародного положення, стану справ у рідному краї.

Із великої кількості подій і фактів педагог повинен вибрати найголовніше, характер для даного часу, новини суспільного значення.

Педагог повинен передати учням свої ідейні переконання через значення, які повинні перетворитися в їх особисте переконання, принципи життя і поведінки і стати змістом їхнього подальшого життя. Він сміливо і відкрито повідомляє наявність проблем і недоліків, розриває причини їх появи і вказує шляхи подолання.

Політична інформація повинна викладатися в послідовності і взаємозв’язку, по тематиці змісту забезпечується різносторонність інформації. Зжатий, короткий вступ доводить до свідомості школярів головне, найбільш цікаво. При цьому педагог не повинен забувати про доступність, простоту і переконливість матеріалу, він повинен вибрати такі форми його передачі, які зможуть яскраво, образно, пристрасно і переконливо довести до дітей головне.

В середньому час проведення політичної інформації приблизно 15-20хв. Один раз в тиждень.

Форми організації політичної інформації:

  1. Розповідь вчителя.
  2. Повідомлення підготовлених учнів.
  3. Читання статей газети з коментуванням прочитаного.
  4. Прослуховування радіопередач про політичні події.
  5. Бесіда біля політичної карти.
  6. Переказ подій з показом фотографій.
  7. Доповідь про події за тиждень.
  8. Перегляд діафільму, документального фільму.
  9. Огляд самодіяльних виставок політичних плакатів, листівок, політичних карикатур, стен газет.
  10. Виготовлення календ ариків визначних дат.
  11. Групові лінійки.
  12. Диспути на політичні теми.
  13. Невеликі лекції про політичні події.
  14. Огляд літератури для підготовки до політінформації
  15. зустрічі з людьми, приурочені до визначних дат.
  16. Вивчення змісту різних форм наочності агітації.
  17. Ведення політичного щоденника або альбому типу « Час, події, люди « з вирізками із газет і журналів.

Але перечисленні форми не охоплюють всього різноманіття. Їх постійно

треба шукати

Майже всі школярі під впливом занять політінформації ведуть пошук, находять і використовують самостійно виток інформації для розширення свого політичного кругозору.

 

Last modified: Thursday, 18 September 2014, 1:02 PM