Програма педагогічної практики ІІІ семестр – 16 тижнів
№ |
Зміст діяльності |
Термін(тиждень проведення) |
Кількість год. на тиждень |
|
|
Настановчі збори студентів. Ознайомлення зі змістом, вимогами педагогічної практики. Оформлення документації. |
1 |
|
|
|
Групова консультація. Вікові особливості молодшого школяра. Психолого-педагогічна діагностика рівня розвитку особистості учня. Вимоги до написання психолого-педагогічної характеристики учня. |
2 |
|
|
|
Групова консультація. Методика проведення пробних занять: огляд літератури, періодичної дитячої преси; гра; інформація; спостереження в природі; рухівка; ребусник.Складання графіку проведення практики на семестр.Складання індивідуального календарного плану-графіка роботи практиканта. |
3 |
|
|
|
Групова консультація. Методика проведення залікових занять: етична бесіда, вікторина, конкурс, заочна подорож, усний журнал, свято, спортивні змагання.Оформлення інформаційно-методичного банку банку студента (скарбнички). |
4 |
|
|
|
Знайомство з школою, класоводом, класом. Спостереження показових позакласних виховних заходів.Ознайомлення з організацією навчально-виховної роботи класу, группродовженого дня, з планами виховної роботи. |
5 |
|
|
|
Спостереження та проведення пробних занять, їх обговорення. |
6 |
|
|
|
Спостереження та проведення залікових і пробних занять, їх аналіз. Проведення індивідуальних консультацій. |
7-810-15 |
|
|
|
Вивчення індивідуальних особливостей учня. Складання характеристики учня. |
7 -8 |
|
|
|
Групова консультація. Аналіз матеріалів до психолого-педагогічних характеристик учнів. Перевірка стану ведення щоденників педагогічної практики. |
9 |
|
|
|
Оформлення інформаційно-методичного банку студента (скарбнички). |
5-15 |
|
|
|
ЗалікПеревірка характеристик, щоденників практики, інформаційно-методичних банків студентів. |
16 |
|
|
Last modified: Saturday, 6 September 2014, 2:40 PM