Програма педагогічної практики ІІІ семестр – 16 тижнів

Зміст діяльності
Термін
(тиждень проведення)

Кількість

год. на тиждень

 

  1. 1.      
Настановчі збори студентів. Ознайомлення зі змістом, вимогами педагогічної практики. Оформлення документації.
1

 

 

  1. 2.      
Групова консультація. Вікові особливості молодшого школяра. Психолого-педагогічна діагностика рівня розвитку особистості учня. Вимоги до написання психолого-педагогічної характеристики учня.               
2

 

 

  1. 3.      
Групова консультація. Методика проведення пробних занять: огляд літератури, періодичної дитячої преси; гра; інформація; спостереження в природі; рухівка; ребусник.
Складання графіку проведення практики на семестр.
 Складання  індивідуального календарного плану-графіка роботи практиканта.
3

 

 

  1. 4.      
Групова консультація. Методика проведення залікових занять: етична бесіда, вікторина, конкурс, заочна подорож, усний журнал, свято, спортивні змагання.
Оформлення  інформаційно-методичного банку банку студента (скарбнички).
4

 

 

  1. 5.      
Знайомство з школою, класоводом,  класом. Спостереження показових  позакласних виховних заходів.
Ознайомлення з організацією навчально-виховної роботи класу, группродовженого дня, з планами виховної роботи.
5

 

 

  1. 6.      
Спостереження та проведення пробних занять, їх обговорення.
6

 

 

  1. 7.      
Спостереження та проведення   залікових і пробних занять, їх аналіз. Проведення індивідуальних консультацій.
7-8
10-15

 

 

  1. 8.      
Вивчення індивідуальних особливостей  учня. Складання характеристики учня.
7 -8

 

 

  1. 9.      
Групова консультація. Аналіз матеріалів до психолого-педагогічних характеристик учнів. Перевірка стану ведення щоденників педагогічної практики.
9

 

 

  1. 10.  
Оформлення  інформаційно-методичного банку студента (скарбнички).
5-15

 

 

  1. 11.  
Залік
Перевірка характеристик, щоденників практики, інформаційно-методичних банків студентів.
16

 

 

Last modified: Saturday, 6 September 2014, 2:40 PM